Premijerno prikazan film „Hadžići godine agresije“ autora Avde Huseinovića

U Multimedijalnoj Sali Hadžići večeras je premijerno prikazan film “Hadžići godine agresije“ autora Avde Huseinovića. U dva sata i dvadeset minuta dugom dokumentarnom ostvarenju Huseinović je donio priču o predvečerju agresije, okupaciji Hadžića, zločinu nad civilnim stanovništvom i otporu agresiji. Dugotrajni aplauz do posljednjeg mjesta ispunjene kino sale potvrda je još jednog uspješnog filmskog ostvarenja.

Avdo Avdo_15

Sudeći po reakcijama aktera i publike mogu reći da smo uspjeli. Film obrađuje više tematskih cjelina koje se isprepliću od predratnog perioda, vremena agresije, strašnih zločina nad civilnim stanovništvom do uspostavljanja odbrane. Važno je napomenuti da je jedan od najvećih zločina nad civilnim Bošnjačkim stanovništvom počinjen upravo na području općine Hadžići. Borci Armije BiH sa područja Hadžića su vojevali jedne od najznačajnih bitaka u cijeloj BiH. O tome govori ovaj film. Igmanske bitke u ljeto 1992. godine su nešto najsvjetlije na ratnom putu ARBiH. Takođe smo prikazali fenom ratišta Devete brdske brigade ARBiH koja se u jednom momentu istovremeno bori sa dva neprijatelja. Srspkom vojskom i HVO-om. Sve u svemu ogromna je vrijednost 60 izjava, učesnika događaja 1992-1995. U ratnoj bolnici Suhodol tih devedesetih godina rođeno je 2.000 beba. Ovaj film je trajna, neuništiva kategorija, koja svjedoči o jednom teškom, ponosnom i dostojanstvenom vremenu. Općina Hadžići to čuva od zaborava, a od večeras smo taj amanet proslijedili na one koji dolaze iza nas, kazao je autor filma Avdo Huseinović.

Avdo_19 Avdo_23

Svako od nas bi imao neku svoju verziju filma o Hadžićima u godinama agresije. Hiljade različitih verzija bi bilo. Međutim, film o svima nama je napravio provjereni i pouzdani Avdo Huseinović. Mi smo dali svoj doprinos kazujući mu ono što smo znali. Četiri najburnije godine u historiji Bošnjaka sa područja Hadžića stale su u dva sata odličnog dokumentarnog filma. Čestitam autoru. Film je posvećen onima koji su dali život za državu Bosnu i Hercegovinu, našim šehidima i poginulim borcima. Mi živi smo rekli što smo imali i taj amanet ostavljamo mladima, poručio je načelnik općine Hadžići gospodin Hamdo Ejubović.

Zbog velikog interesovanja Hadžićana film će biti prikazan i sutra, srijeda, 6. mart u 19:00 sati na istom mjestu.

Avdo_26

Ova premijera organizovana je okviru programa obilježavanja 1. marta – Dana nezavisnosti BiH i 6. marta – Dana Općine Hadžići.